Kavárna Frýdek-Místek

Kavárny, jak je známe z dob minulého režimu by dnes už fungovaly jedině ze zajímavosti, jako zábavní místo, než jako místo pro kvalitní kávu. Dnes si lidé rádi za šálek kvalitní a čerstvé kávy připlatí.

Kdo má rád kávu, určitě i rád občas zajde na dobrou kávu do dobré kavárny. A v dnešní době žádá více, než zakouřené prostory se zaprášenými závěsy, jejichž hlavní sláva již něco pamatuje a servírku, která již od pohledu budí znechucený dojem. To už je naštěstí dávno pryč, a když se v tehdejší době lidé i tak do nepříjemných prostor vraceli, dnes už si mohou vybrat a raději zvolit skutečně milé a dokonalé prostředí.

Jak poznat dobrou kavárnu

Dobrá kavárna je snad v každém větším městě, anebo by být určitě měla. Což tedy není zákon, ale spíše takové logické vydedukování. Protože špatná kavárna by se jen stěží dnes uživila. Pokud tedy již nějakou dobu na místě stojí, pak s největší jistotou půjde o dobrý a populární podnik. Dále je také nutné oddělit klasické kavárny od těch opravdu dobrých a skutečných kaváren, jež nabízí čerstvou a znamenitou kávu namísto levného turka – druháka. To je další velký skok v podávání kávy. Dnes už jsou lidé vybíravější, co se kávy týče a vzhledem k tomu, že si mohou diktovat podmínky a dle chuti pro sebe dobrou kávu vybrat, pak se nespokojí jen tak s nějakou.

Cena je někdy přemrštěná

Rozhodně neplatí, že čím vyšší cena, tím lepší kavárna. Mnohdy si jen zákazník, tedy strávník, lépe řečeno milovník kávy, zaplatí více za značku, než pro sebe lepší kávu. Za to však pro něj dobrá káva zůstává tajemstvím. Cena každopádně neurčuje kvalitu. Může, ale nemusí to být pravda. Není dobré na kvalitní kávě šetřit, ale také není rozumné za ni utrácet nehorázné částky, pokud nejde o výjimečnou kávu se speciální obsluhou.

Podle obsluhy se pozná

Dost často se dá dobře poznat dobrá kavárna také podle obsluhy. Každý podnikatel, jež má záměr vybudovat prosperující podnik, musí vědět, že spokojený zákazník je jeho nejlepší vizitkou. Také si musí být vědom, že obsluha musí být ochotná, ale i znalá a kdo tápe v nabídce, pak by mu mělo být dobře razeno právě od obsluhy. Jestliže kávu přinese servírka s kyselým obličejem, nejenže nedostane dýško, ale i zákazník se nebude vracet a svým známým poskytne peprnou recenzi.

Káva se dělá čerstvá

V kavárně by dnešní zákazník měl dostat vždy kávu čerstvou. To znamená z pravých, pražených zrn umletou. Káva musí vonět a musí být znát, že je pravá a čerstvá. Znalý nos kavárnického gurmána se v tomto nedá ošidit. A není dobré na zákaznících, kteří si chtějí kávu vychutnat, tímto způsobem šetřit. To není dobrá vizitka pro další budoucnost podniku.

Právní prohlášení: Obsah internetového magazínu i jednotlivé jejich prvky jsou právně chráněny. Jakékoli užití spočívající v kopírování a/nebo napodobování obsahu a/nebo prvku tohoto internetového magazínu bez výslovného souhlasu provozovatele internetového magazínu je protiprávní, porušující práva společnosti k autorskému dílu a databázi a zakládající nekalosoutěžní jednání. Neoprávněným užitím obsahu a/nebo prvku interntového magazínu může dojít též k naplnění skutkové podstaty trestného činu porušení předpisů o pravidlech hospodářské soutěže dle § 248 trestního zákoníku a/nebo trestného činu porušení autorského práva, práv souvisejících s právem autorským a práv k databázi dle § 270 trestního zákoníku, za jejichž spáchání může být uložen trest zákazu činnosti, propadnutí věci nebo jiné majetkové hodnoty nebo trest odnětí svobody. Pokud máte o užití obsahu a/nebo prvku internetového magazínu zájem, kontaktujte redakci internetového magazínu. id4542 (magazinfrydekmistek.cz#43)


Přidat komentář


Dále by Vás mohlo zajímat